klik here...

welcome

Saturday, November 20, 2010

Luahan......

ASalamualikum n salam my blog...
tgh2 mlm ni...aku saja nak muhasabah diri..
ye lah...kiter x sempurna...
sape lah kite hanya x betol d mata org...
ssh nak fhm hati manusia kan....
kadangkala kite mudah bagi percaya kepada seseorg...
tetapi malang org langsung x tau disebaliknya...
biarlah.....dah mcm ni so kena trima...
kadangkala ade hal yg tidak boleh kite kongsikn dan luahkan kepada kawan2 kita...
sebab kan malu kot...
tapi sya ade blog tempat meluahkan ape yg x terluah di depan mata...
betol lah aku cakap blog ini...
apa yang dirasa itu yg diluah..laman untuk muhasabah diri.....
apapun kesabaran lah yg mampu dilakukan pada saat ini...
betol kate org tua...kadang2 kite x tau ape muslihat org terhadap diri kita...
tapi aku malas nak memikirkannya...sebab aku yakin ALLAH s.w.t tau disebalik yg terjadi....
aku hanya trima ape yg berlaku pada saat ini.....
sakit hati mmg lah....ye lah kite manusia biasa..bkn nya malaikat.....
so sedikit tu ade lah rase terguris perasaan....
hati sape yg x terguris...biarlah ini msa dia hapy...aku yg menangis..
tpi suatu saat Allah s.w.t tunjukkan lah yg sepatutnya....
kite mane ade kuasa nak hukumkan sape2 kan kan kan...hehehe
tapi aku nak sejukkan ati aku yg tgh panas ni....
SO my LOve blog...trima kasih kerana sudi mendengar luahan hati aku...
k lah nak tdo dlu...lupakan apa yg patut....hehehhe

WasSaLAm......
Diriku Duniaku
Raffy'

2 comments:

Haris said...

Meroyan..

raffiey_fiey said...

perangai x helokkkk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
-dIriKu DunIaKu- © 2008 Template by:
SkinCorner